Cartuline postale di Benidorm: estate 2020

Cù più di 16 milioni di nuttate à l’annu, Benidorm hè a terza cità in Spagna à riceve u più visitatori, ghjustu daretu à Barcellona è Madrid. Hè una cità turistica famosa in u mondu, impegnata in u turismu dapoi a so cuncipitura. Tandu, u coronavirus l’hà tuccatu in particulare, è hà trasformatu e so spiagge è i so pub in un paisaghju di alberghi chjusi, marine sparse, maschere è vacuità.

Ce diaporama nécessite JavaScript.

Quandu u regime di Francisco Franco hè statu ubligatu à addulcisce u so isolazionisimu per permetta di fa entre soldi, u turismu di sole è di sabbia hà cunnisciutu un successu tremende in Spagna. Benidorm hè stata a punta di lancia di stu cambiamentu: una volta un picculu paese di u mediterraniu, hè avà una cità turistica trà carca di grattacieli, cù una populazione fluttuante trà 150.000 è 400.000. Vilificatu da parechji per a so crescita sprupurziunata è u so impegnu per u turismu di massa, hè assai pupulare trà i ritirati spagnoli è britannichi chì cercanu birra à bon pattu è tempu assulanatu. Hè ancu assai apprezzata per a so architettura brutalista, l’urbanisimu estremu è l’estetica kitsch.

Benidorm hè una cità cuncipita cum’è stazione turistica è dedicata à u turismu: guasi tutti ne campanu, à talu puntu chì a calata di visitatori per via di a pandemia hè un fastidiu per l’ecunumia lucale. Malgradu e misure sanitarie pigliate da l’amministrazioni lucali (u più impurtante hè a divisione di e spiagge in terreni per mantene a distanza di sicurezza), a gestione di u guvernu centrale in Madrid hè stata carente è a Spagna presenta persistentemente e peghju cifre d’infezioni in Europa, cusì chì paesi cum’è u Regnu Unitu (origine di guasi a metà di i visitori in Benidorm, prima di u focu covid) mantenenu sempre una quarantena obbligatoria per i viaghjatori chì voltanu di Spagna. Tuttavia, u turismu famigliali spagnolu, prevalente st’estate, hà ammansatu u colpu. Cù l’arrivu di u vaghjimu, a dipendenza da i ritirati è da i britannichi hè più alta, è e prenotazioni sò calate. Benidorm hà resu à pena l’estate a più dura, ma u futuru vicinu ùn pare micca megliu.

 

Tutti i dritti di i ritratti sò riservati à Alfons Cabrera è copyrighted

Lasciate un cummentu ?

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur comment les données de vos commentaires sont utilisées.