Corsica è Gallura,una lea puetica

Cust’annu hè a 24esima edizione di u premiu di puesia Lungòni. Accampatu in Santa Teresa di Gallura, issu cuncorsu parmette à pueti Corsi è Sardi, ghjovani o micca di mandà i sò puema da pratende à vince un bellu premiu.

Una manifestazione culturale corsa è sarda

Ogni annu dapoi u 1994, una ghjuria di scrittori Corsi è Gaddhurési s’aghjunghje è prupone di premià i più belli puema sottumessi à a so lettura. Ch’elli fussini in versi o nò, tutti i testi menu longu cà 40 ligne ponu esse premiati.

Da l’ottu à u 18 anni, ci hè una categuria pà i ghjovani scrivani chì u prima premiu sarà rigalatu da 200 euri. Ma fora di quessa, ghjè una bell’uccasione di scrive in lingua corsa è d’avè a so puesia publicata in u raccoltu publicatu ogni anu da u premiu.

Participate !

Sin’à u 23 di Nuvembre, t’aveti l’upportunità di mandà e vostre criazione à l’urganisazione di Lungoni. E puesie devenu esse mandate à l’indirizzu mail info@comunestg.it incù cum’ughjettu : ” PREMIO DI POESIA “LUNGÒNI 2018” “. Hè racumandatu di mandà dui cartulari pà travagliu prupostu mentre quali :

  • Un ducumentu .doc anunimiu incù u titulu, l’opera è a sezzione à quella vuleti participà
  • Un ducumentu cumpletu incù u titulu, l’opera, i nome è casata di l’autore, locu, data, l’indirizzu è l’infurmazione mail è telefonu. U ducumentu deve esse à u furmatu .pdf

Pà i maiò di più di 18 anni ch’ì scrivenu in corsu, u primu premiu vinciarà 700 euri incù a rincumpensa “Jean Baptiste Stromboni”

Allora francate puru u passu, pigliate a penna è prupunite e vostre criazione à issu premione chì mantene a fratellanza trà u paese di Cirnu è la Sardegna !

Chivi, u libracciolu di u premiu Lungoni 2018 – locandina bando

Lasciate un cummentu ?

Questo sito usa Akismet per ridurre lo spam. Scopri come i tuoi dati vengono elaborati.